vrijdag 13 september 2013

nieuwe lay-out!


Diegene dat al eens vaker op mijn blog komen, hebben vast gemerkt dat er iets veranderd is. Jup heel de lay-out is anders! Hoereej! Dit werd wel eens tijd, aangezien dit euh euh de eerste keer is dat mijn lay-out in lange tijd werd aangepast. Woops...

Ik wou al langer een andere lay-out, omdat ik toch niet zo heel tevreden was met de vorige en ik ook wat meer van het roze afwou. En dus werd het maar zalmroze, haha! Dat is wat warmer en ik hou van warme kleuren! 

En dus ben ik gisteren maar aan de slag gegaan en zie hier het resultaat! Ik had wel wat problemen, want op een gegeven moment begon Blogger zelf dingen aan te passen en kon ik niks meer veranderen. Maar gelukkig hebben we daar back-ups voor! Die je natuurlijk wel zelf eerst moet maken ;).

Ik ben best wel tevreden over het resultaat, het is natuurlijk niet helemaal perfect zoals ik het wou, maar ik ben dan ook best wel perfectionistisch, haha.

Ik moet toegeven dat ik ook geen held ben met html-codes en css, maar ik vind dat ik het toch best goed gedaan heb en daar ben ik toch wel trots op, al zeg ik het zelf.

En wat vinden jullie ervan?

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...