dinsdag 17 september 2013

Review | Miss Sporty Eyeliner in Dark Chocolate


Vandaag een review over een eyeliner! En deze keer is het er 1 van Miss Sporty, namelijk de Studio Lash Eye Liner in Dark Chocolate (njummie). Ik weet dat in België dit niet gewoon in de winkel ligt, maar je kan het wel gemakkelijk bestellen op Bol.com. Ik ben deze keer niet voor een zwarte eyeliner gegaan, maar voor een donker bruine. Kijken jullie mee wat ik er van vind?
Toen ik zelf een review hierover zocht, vond ik er eigenlijk geen en dus moest ik hem wel kopen zodat ik een review online kon zetten, voor mensen die ook achter een review zoeken, haha. Maar ik ben blij dat ik hem gekocht heb!



De verpakking vind ik nog wel best leuk, bruin (like chocolat) met gouden details. Goud doet het altijd goed, dus dat was een goede keuze van Miss Sporty!




De applicator is een kwastje met een zeer fijn puntje. Ideaal om een strakke lijn te zetten! En ook ideaal voor beginners! Klinkt goed, right? Je kan het kwastje wel niet in 1 heel vlotte beweging eruit halen omdat die een beetje klemt. Maar ik vermoed dat dit gedaan wordt, zodat je niet teveel lucht in het product pompt en hij dus niet snel uitdroogt. Maar eigenlijk is dit dus niet echt een probleem, maar eerder een voordeel, haha.





De kleur is zoals die hoort te zijn like dark chocolate, een mooie donkerbruine kleur. De kleur is ook intens bruin, dus moet je er geen 7 keer over gaan om de mooie kleur te krijgen. Ik heb voor bruin gekozen omdat ik vind dat zwart soms wat hard kan staan bij mijn ogen en een bruine kleur is wat zachter!

In de eyeliner zit ook 3.5 mL, wat behoorlijk veel is. Neem nu een eyelinerstifje, daar zit maar 1 mL in! Al denk ik wel dat stiftjes veel sneller uitdrogen en ze dus daarom minder product bevatten.

Wel is het zo als er niet meer genoeg product op je kwastje zit, maar je toch nog probeert, je een stukje van je al gezette eyeliner wegveegt. Dus moet je even terug je kwastje in het potje soppen, haha. En er terug over gaan. En tadaa mooie lijn!

Ik gebruik hem nu een weekje en ik ben er helemaal dol op! Woopwoop, budgetTOPPER!

In Nederland is hij verkrijgbaar bij de drogisterij en in België kan je hem bijvoorbeeld bestellen bij Bol.com.
De prijs van dit schatje is 3.99 euro!


Sarah



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...