donderdag 5 september 2013

OOTD | 'outfit of the day'

Dit is de aller, aller, allereerste outfit of the day op mijn blog! Jippie! Ik wou dit gewoon doen omdat ik dit zo'n  leuke, schattige outfit vond en dus dacht ik: ik deel hem gewoon.

Het shirtje heb ik van JBC (normaal kom ik daar nooit, maar mijn tante vroeg een keertje of ik meeging, want mijn neef had een hemdje nodig en je weet wel dat jongens vaak wat advies kunnen gebruiken, haha) en dit is zo'n schattig shirtje! Naast het mintgroene staan er ook nog eens allemaal hondjes op en het kraagje maakt het helemaal af. Jup I love this shirt!

Het skaterrokje is van New Look en dit rokje hebben echt ontzettend veel meiden. Begrijpelijk, haha! Gewoon simpel zwart, maar de plooien erin maken het ook weer af. En je kan het echt combineren met alles!

Het is een heel simpele outfit, maar ik vind hem zoooo leuk!

Edit: ik moet nog een beetje uitproberen hoe ik het best kan focussen op afstand, daarom dat de foto wat blurry is. Dus my apologieeees daarvoor.

Watcha think  :D ?

Sarah




4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...