maandag 9 september 2013

review | P2 'sand style polish' nagellakjes


Vandaag heb ik een review over 3 P2 nagellakjes en ik weet niet of jullie P2 kennen of niet. Maar het is in ieder geval een Duits budget make-up merk. En zoals véle andere merken, is het niet bij ons verkrijgbaar. ( waarom, waarom toch?) Maar natuurlijk wel in Duitsland. En waarom schrijf ik deze review dan, als het zo slecht te verkrijgen is? Omdat als je een keertje in Duitsland komt het echt de moeite is om hier een kijkje naar te nemen! Plus dat deze lakjes 1.90 euro het stuk zijn.


En ik ben enkel nog maar in Duitsland geweest met schoolreizen, maar een goede vriendin van mij, gaat zowat elke maand naar Aken om te shoppen en te eten en dus vroeg ik aan haar om wat dingetjes mee te brengen,waaronder deze 3 mooie, mooie lakjes!

zandstijl?


Het zijn 3 zandstijl lakjes. Zandstijl is een effect waar O.P.I mee begonnen is (alweer een hele tijd geleden) en dus wou ik eens deze budgetvarianten proberen :).

Voor diegene die zandstijl niet kennen, het is een effect waarbij je nagels korrelig aanvoelen als je er overheen gaat, zoals zand. Natuurlijk zijn de korrels niet zo grof als echt zand, maar je nagels voelen wel ruw, beetje korrelig aan. Niet extreem, maar ze zijn niet zo glad aan als bij andere nagellak als het ware. Je hebt er ook geen last van dat het in je haar blijft hangen of aan je trui, dus geen paniek daarvoor.

de kleuren



Ik heb de kleuren (van links naar rechts) 010 Adorable, 020 Lovesome en 030 Seductive. Ik wou ook nog 050 Confidential, maar helaaspindakaas was die er niet!


Als eerste 010 Adorable. Dit is een koel lichtpaars kleurtje, met zilveren glitters. Dit vind ik echt de kleur voor in de winter, als het sneeuwt, jup daar is deze perfect voor! Ik had zo'n kleurtje nog niet en ben dus erg blij met deze toevoeging. Deze kleur dekt helemaal perfect in 2 laagjes!


Als tweede, 020 lovesome. Dit is echt mijn favoriete lakje geworden! Zo mooooooi! Het doet me een beetje denken aan de beroemde Nars Orgasm blush. Een mooie warme roze kleur met prachtige gouden glitters erin. Aaaaah pretty pretty pretty. Nu is Nars Orgasm wel niet zo donker, maar het deed me er gewoon aan denken ;). Deze kleur dekt ook perfect in 2 laagjes! En btw: de gouden glitter is in het echt nog meer aanwezig dan op de foto, maar ik kreeg het maar niet op de foto zoals ik wou :(.

030 in daglicht

030 in zonlicht
Als laatste alweer, hebben we 030 Seductive. Dit is een donkerpaarse kleur met gouden glitters. Hoewel je soms wel twijfelt of het nu ook echt gouden glitters zijn, want in direct zonlicht lijken ze echt zilver, maar in gewoon daglicht goud, How weird is that? Dit is echt een top kleurtje voor met de feestdagen, een little black dress met deze nagellak, ik zie het al helemaal zitten! Deze kleur dekt trouwens ook weer perfect in zwei laagjes!

algemeen


Ik heb gemerkt dat deze lakjes ook wel echt snel drogen, een dik pluspunt! En ook heb ik niet gemerkt dat de nagellak snel begint te chippen ofzo, ook niet dat die héél erg lang bleef zitten. Gewoon nomaal zou ik zeggen. Nu hangt dit waarschijnlijk ook wel af van welke base -en topcoat je gebruikt.


pros/cons

pros:

  • Dekken in 2 laagjes
  • mooie kleuren
  • blijven behoorlijk lang zitten
  • zandstijl effect
  • prijs 1.90 euro
  • drogen snel
cons:
  • geen

Dus meiden als je een keertje in Duitsland bent, deze lakjes zeker eens checken!

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...