zondag 29 september 2013

Quote of the week #2


Vandaag is het weer zondag, dus dat betekent een quote of the week! Deze heeft te maken met wat ik de afgelopen week heb gevoeld, meegemaakt.



Afgelopen week was mijn eerste week aan de universiteit en op kot en ik was toch wel wat bang en nerveus hoe het zou uitdraaien, want de eerste week is toch wel erg belangrijk. Maar uiteindelijk heb ik een paar leuke mensen leren kennen en voel ik me best al thuis op mijn kot. De weg is nog wel een beetje een probleem, maar het begint wel te lukken :). Ik heb ook nog niet veel les gehad, als psychologiestudent heb ik sowieso niet veel les, maar ik moet wel veel leren ook. Deze week heb ik al meer les en ook de info is achter de rug. Dus je kan zeggen dat dit mijn eerste echte lesweek wordt, ook wel spannend en ik hoop dat ik kan volgen. Ik heb natuurlijk ook statistiek en dit beloofd voor mij ook niet echt gemakkelijk te worden. Maar ik ga er voor werken of toch tenminste proberen en we zien wel :).

Sarah

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...