zondag 22 september 2013

quote of the week #1


Ik ga vanaf deze week een nieuwe wekelijkse post toevoegen, die altijd op zondag zal verschijnen. En zoals jullie kunnen zien zal dit de 'quote van de week' worden. Een quote is meestal heel kort, maar kan toch een geweldig krachtige boodschap meegeven en daarom zoek ik graag nieuwe quotes, die motiverend werken. De quote die elke zondag verschijnt zal te maken hebben met wat ik de afgelopen week gevoeld en meegemaakt heb! En hopelijk inspireren de quotes jullie ook!



Zoals ik al eerder verteld heb, ga ik op kot in Leuven en ga ik psychologie studeren. Dit klinkt allemaal wel spannend (en dat is het ook). Maar toch ben ik bang dat het niet goed gaat uitdraaien, ik kan soms wel pessimistisch ingesteld zijn. Maar ik hoop echt waar dat ik mij over mijn angsten heen kan zetten en die mij ook niet gaan tegenhouden om kansen te grijpen. En ik gewoon de tijd van mijn leven ga hebben + studeren (natuurlijk) en ik mezelf niet in de grond ga boren. Dus vandaar deze quote. Ik hoop dat ik mijn angsten kan overwinnen en gewoon het naar mijn zin ga hebben in Leuven.

Voila even een emotionele update, maar dat mag toch wel eens een keertje hé?

Lees jij graag quotes?

Sarah

Bron: www.searchquotes.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...