zaterdag 17 augustus 2013

favoriete artiesten #1


Dat ik van muziek hou heb ik wel al genoeg laten merken! Dus daarom dacht ik nog een muziekartikel te doen naast de maandelijkse '5  favoriete liedjes at the moment'. En ik ga met jullie mijn 5 favoriete artiesten/bands delen die ik tijdens de afgelopen 2 maanden helemaal plat heb gespeeld. Kijken jullie mee?

Sinds een paar maanden heb ik de gewoonte dat als ik verzot ben op een liedje, ik het album ga luisteren van de artiest en vandaar dat ik dus mijn favoriete artiesten wil delen en niet enkel liedjes.

Laten we maar beginnen met diegene waar ik op het moment echt dol op ben.


Als eerst The Script, man die hebben geweldig stuff. Hun cd '#3' van 2012, staat vol met goede nummers, niet alleen de radiohits, maar natuurlijk ook enkele anderen. En ondertussen heb ik dat album al 10 keer gehoord denk ik en ik ben écht écht verkocht aan die mannen, haha.



Als tweede OneRepublic. Nadat 'Counting Stars' tot 1 van mijn favoriete nummers was gebombardeerd, ben ik hun nieuwe album 'Native' gaan luisteren. En ja je kan het al raden, nu ben ik ook verkocht aan deze mannen!



Volgende in het rijtje is Ed Sheeran en zijn liedjes zijn zo emotioneel en mooi, aaaah love it! Denk maar aan 'A-team' en 'Legohouse', zijn toch prachtige liedjes? Dus stiekem ben ik eigenlijk al langer verkocht aan deze man ;). Maar in juni besloot ik zijn album '+' te gaan luisteren. En ook al is dit album van 2011, ik vind het echt prachtig!



Next is Bastille en dat 'Pompeii' een favoriet is van mij, heb je al kunnen zien in een favoriete liedjes artikel van juni en stiekem is het nog altijd een favoriet. Maar ook hun album 'Bad Blood' heb ik al helemaal grijs gedraaid. Love that shizz!



En als laatste, om al dat mannelijk volk opzij te duwen, Demi Lovato! En over haar album 'Demi' heb ik zelfs een artikeltje geschreven om dat ik er zo zot op was. En door het album te luisteren, kende ik 'Made in the USA' al voor het op de radio kwam, dan kon ik het al helemaal meezingen en de anderen maar vragen: 'huh, welk liedje is dit?' Haha.

Dit waren mijn favoriete artiesten van de afgelopen 2 maanden, hopelijk vonden jullie het leuk. En oja ik luister de albums via Spotify en meestal vind je ze ook wel op Youtube.

En heb jij een favoriete artiest/band op het moment?

Sarah

bron: popartuk
bron: Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...