woensdag 7 augustus 2013

review | 'Maximum Protection' deo Dove



Om onze eigen geproduceerde lichaamsgeurtjes te verhinderen overdag, moeten we allemaal wel een keer rollen/sprayen onder onze armen 's morgens. Want ooh wee stinken, bah, daar doen we niet aan mee! Dus vandaag een review over de Maximum Protection van Dove!

Ondertussen zijn zo'n cream deo's al een tijdje op de markt bij ons en hebben ze best veel succes, dus moest ik er natuurlijk ook eens eentje proberen ;). En ja dan kies ik voor Dove omdat dat gewoon erg fijne deo's zijn.

verpakking




De deo zit in een doosje, best wel chique gedaan, maar om eerlijk te zijn is de verpakking nu niet bepaald spannend. Doorzichtigachtig plastic waardoor je de stick met crème gewoon kan zien zitten. Maar voor de rest ziet het er wel netjes. Maar heej het kon ook wel een stuk beter, toch? 


En hoe moet je zoiets nu gebruiken? Je moet dus vanonder aan dat 'wieltje' draaien en dan komen er vanboven minisliertjes product uit. In het begin moet je best wel lang draaien (gelijk zot) om er eindelijk wat uit te krijgen (maar dat kon ook gewoon aan mij liggen of mijn deostick).


Geur en substantie


De geur zou granaatappel zijn en citroen verbena (citroen whut?) en de granaatappel ruik je inderdaad wel en de citroen verbena euhm nou niet echt te bespeuren, maar het kan ook zijn dat ik fout zit, want ik weet nou niet bepaald hoe dat hoort te ruiken ;p. De geur trekt wel wat op de deospray met granaatappel (zou maar raar zijn moest dit niet zo zijn), maar deze ruikt iets meer zeeperig ofzo, mijn excuses dat mijn neus de geur niet goed kon plaatsen.

De substantie is (suprise suprise) creamy en als je het op je huid smeert is het eerst wit, maar dan moet je het als het ware uitsmeren met de stick totdat het witte weg is.

Hier de ingrediënten voor diegene die deze willen weten, tja of al deze ingrediënten nou zo goed zijn, twijfel ik wel aan ;p. Maar ik zie vooral veel siliconen, zelfs het hoofdingrediënt is een silicoon en voor de rest ziet het er niet echt boeiend uit :p. Wat olie, wat parfum en dan nog wat dingen die ik niet juist weten wat ze horen te doen, sowwry.


werking


En houdt deze deo nu al de geurtjes weg? Jup dat doet ie. Qua werking is hij iets sterker dan de deospray, maar nu niet echt shocking sterker, maar ik merk wel verschil :). En soms kan ik wel wat zweten, dus is deze deo perfect.

Op de verpakking staat dat je deze deo beter aanbrengt voor je gaat slapen om het dan beter kan 'inwerken', maar ik heb het 's morgens en 's avonds geprobeerd en ik merkte niet veel verschil, maar ik vond 's morgens gewoon fijner, want het is toch frisser als je het 's morgens opbrengt dan de dag ervoor, right?

Al bij al is het een fijne deo die de geurtjes weghoudt, hij is wel wat prijziger dan de normale sprays (lees zeker het dubbele) zo'n 7.49 euro en hij is verkrijgbaar bij de drogisterij. Het is wel een aanrader voor als je ook af en toe wat meer bescherming wil dan normaal.

Sarah

3 opmerkingen:

  1. Heb deze nog noooit gezien. Normaal gesproken vind ik een stick niet heel erg prettig omdat ze vaak te crèmerig zijn en niet echt intrekken. De verpakking ziet er niet heel boeiend uit inderdaad, ben nu wel benieuwd of deze stick beter werkt dan degene die ik wel eens heb geprobeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onder mijn armpies werkt die wel, hopelijk voor jou ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed :-) Zelf gebruik ik een cremedeo van Louis Widmer. Zo zacht is die voor mijn gevoelige oksels!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...