zondag 4 augustus 2013

shoplog | Hema & kruidvat


Afgelopen vrijdag, de warmste dag van het jaar, ben ik nog maar eens een paar winkeltjes afgewandeld. En ik heb weer wat gekocht in o.a. Hema en Kruidvat, die ik wil delen met jullie :).
In de Hema heb ik eigenlijk 3 nagelproducten gekocht. Een dottingpen, want dat wil ik al een tijdje om mijn nagels te versieren like a pro. Zo'n potje nagellak remover en een gellook topcoat.

Dan in de Kruidvat kocht ik deo en natuurlijk van Dove, want Dove staat op numero uno qua deo's. En ook nog de 'sublime soft verzachtend micellair water' van L'oréal, want deze schijnt erg goed te zijn om je oogmake-up er af te halen. Als laatste kocht ik daar anti-druk patches, voor in mijn high heels te dragen, aangezien ik altijd pijn krijg aan mijn kleinste teentjes, de arme schaapjes.

Bij DI kocht ik zo'n douchemuts en bij de Aldi kocht ik nog de reinigingsdoekjes voor de gevoelige huid, want ik vind deze zeer fijn! En als budget goed is, me likey!

Ik ga misschien volgende week nog een keertje naar de Primark in Luik en ook het winkelcentrum daarrond en ik hoop dat ik weer leuke dingetjes ga scoren! Die ik of course met jullie zal delen.

personal edit: Het is weeral een tijdje geleden dat ik nog eens iets gepost heb. Ik heb zeker ideeën, maar ik vind op dit moment niet altijd tijd om te schrijven. Ik ga proberen meer te schrijven, maar ik kan niets beloven, haha.

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...