maandag 12 augustus 2013

review | 'I love extreme crazy volume mascara' van Essence


Je zag hem al voorbij komen in een shoplog van een tijdje geleden, dus hier is de review van de 'I <3 Extreme Crazy Volume Mascara' van Essence! En ik zal al maar verklappen dat ik een ontdekking gedaan heb ;).

Ik heb deze gekocht omdat ik er al veel goeds over gehoord en zeg eens eerlijk, als iets van Essence goed blijkt te zijn rennen we toch met zijn allen gelijk naar de winkel. Budget en awesome, what do you want more ladies? 


verpakking en borstel


boven: huge borstel

De verpakking vind ik echt leeeuk! Roze met knallende letters, trekt toch direct je aandacht, right? En de borstel die is echt huuuge. Dat was dit jaar samen met de gekleurde mascara's wel dé trend. Sommige vinden het fijn werken, andere niet, die kleuren vaak meer dan alleen hun wimpers, haha. Tja het zal ook wel wat van je ooggrootte en wimperlengte afhangen en wat je persoonlijk het fijnst werken vindt. Dit was mijn eerste 'giant' borsteltje en was het voor mij dus gewoon uittesten of ik het fijn vond.


werking


voor en na (enkel Essence):




Ik moet gewoon zeggen: holy shizzle... De grote borstel is gewoon handig omdat het binnen no time lengte en volume geeft en geen klein beetje! Klinkt toch geweldig?! Maar (ja sorry dat die er is) hij kleeft mijn wimpers iets te snel aan mekaar naar mijn zin als ik een paar keer over mijn wimpers ga. Ook droogt die erg hard op waardoor je hem niet kan opbouwen, want dit geeft spinnenpootjes met wat klontertjes als effect. BUMMER! Maar eigenlijk is dat ook niet nodig, want na 1 laagje is het effect als superduper awesome. 

Dus als je deze mascara koopt, kan je best maar 1 laagje opdoen. Dan zit die het beste en het mooiste.
Nu kan het zijn dat deze mascara jouw wimpers niet zo snel aan elkaar kleeft, want ik heb dat gewoon erg snel, maar dan moet ik gewoon wat voorzichtiger te werk gaan en zien dat ik een stukje geen honderd keer teveel doen als ik bijvoorbeeld de minihaartjes in mijn ooghoek wil doen, haha. Neem nu Diana, bij haar zit deze mascara wel erg goed!



Maar ik heb voor mij een 'trucje' gevonden dat het aanbrengen van deze mascara nog geweldiger maakt! Ik weet dat de Max Factor Masterpiece Max mascara mijn wimpers geweldig separeert en dus heb ik daar 1 laagje van aangebracht en daarover de mascara van Essence en WAUWIE dit resultaat is ge-wel-dig! Ik kan dit resultaat ook enkel bekomen met de Max Factor mascara, maar dan moet ik wel wat opbouwen en dat duurt gewoon iets langer. Maar nu: hup 1 laagje Max Factor en hopa een laagje Essence met de giant brush er bovenop, works like magic to me...



En als jij thuis een mascara hebt liggen waarvan je weet, aah maar die separeert mijn wimpers ook like a pro, gewoon eens proberen!


positief/negatief:


positief:

  • veel lengte
  • veel volume
  • goed zwart
  • supercheap
  • leuke verpakking
  • grote borstel werkt snel 
  • na 1 laagje al super

negatief:

  • kan wimpers aan elkaar kleven (zien dat je niet teveel op dezelfde plaatsen aanbrengt)
  • droogt erg hard op en kan dus niet opgebouwd worden
  • slechts 1 laagje eigenlijk mogelijk (om spinnenpoten en klonters te vermijden)

Deze mascara is echt ongelofelijk goed voor zijn prijs. Na 1 laagje (al moet je het daarbij houden) heb je echt al een WAUWIE effect en de grote,dikke borstel werkt ook nog eens fast as lighting, okee dat is misschien wat overdreven, maar ik bedoel in mascara termen hé meiden, haha!

Deze mascara is verkrijgbaar bij Kruidvat voor the amazing prijs van 2.89 euro! Dus als je nog een mascara nodig hebt, de deze is echt echt een aanrader!

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...