maandag 19 augustus 2013

personal update | werken


Als jullie dit lezen, ben ik bezig met mijn eerste werkdag! Ik moet een maand achter de kassa staan in de Carrefour, heeeuj.

Ik heb al een dagje aan de kassa gestaan in een kleinere winkel, maar omdat dat zowat de enige supermarkt in dat dorp was, was het daar suuuperdruk. En dat was voor mij net iets te stresserend. En ook de kassierster aan de andere kassa aan wie ik mijn vragen kwijt moest, was ook totaal niet vriendelijk en daar bovenop moest ik een hele dag aan de kassa staan, ja een stoel konden ze blijkbaar niet betalen --'. Bah, wat was me dat een rotdagje zeg!

Maar toch ga ik morgen opnieuw aan de kassa zitten en deze keer in zo'n supergrote Carrefour. Tja, god weet waarom ik dat ga doen, haha.

Ik moet van maandag tot vrijdag ongeveer 5 uurtjes (kan soms meer of minder zijn) per dag  werken, dus ik moet ook al geen hele dag piep piep piep aanhoren én ik kan op een stoel zitten, YES! Wat een luxe, haha!

Ik vermoed dat het in het begin wel stressen zal zijn, maar dat het uiteindelijk wel gaat meevallen. Allé dat hoop ik toch, haha. Ik zal gewoon wel heel de tijd denken: ' it's all for the money, it's all for the money!'

En ik ga ook gewoon een hele nieuwe ervaring opdoen! Ik kan gewoon zeggen dat ik een maand aan de kassa heb gezeten in de Carrefour, dat klinkt toch beter dan een maand doosjes vouwen aan de band in een fabriek, right?

Dus dit wordt een challenge voor mij en hopelijk gaat hij goed uitpakken!


Soms vind ik het leuk om zelf quotes te vinden, omdat de quotes op het internet net niet goed genoeg zijn om op jezelf toe te passen of net wat anders geformuleerd zijn. Dus dit was mijn quote om me aan te moedigen, haha!

Hebben jullie je eerst vakantiejob goed overleefd?

Sarah

bron: entertainmentartandfashion.blogspot.com
bron: hdwallpapers.mi9.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...