dinsdag 6 augustus 2013

mijn favoriete liedjes at the moment #8


Het is weer het begin van een nieuwe maand, jup namelijk augustus. En dan is het tijd voor mijn favo liedjes die ik dag in en dag uit nu luister. Lees verder als je wil weten de welke het deze keer zijn ;).




Laten we maar eens beginnen met Ellie Goulding en haar nieuwe liedje 'Burn', aaah wat een leuk nummer! In het begin toen ze bekend werd bij ons met het nummer 'lights' en daarna 'anything could happen', vond ik haar stem te koel en kil. Het zijn echt leuke liedjes, maar ik luisterde liever naar de 'warmere' covers, haha. Maar vanaf 'I need your love' ben ik ineens van gedacht veranderd. Haar stem is zo uniek en het paste perfect bij dit liedje. En dat vind ik ook 'van Burn', dat ook een warmere liedje is (snap je hem? burn/fire, haha, sorry flauuuw)



Het volgende liedje is 'Boom' van Natalia en hoewel dit liedje compleet boompatat een andere stijl is dan die we van haar gewend zijn, vind ik het wel een leuk nummer. Haar 'andere' nummers vind ik niet zo goed, elk liedje mist daar precies iets ofzo, haha sorry ik weet niet hoe ik het moet omschrijven! Maar 'Boom' heeft een erg internationale beat en daarmee zit je meestal wel goed ;), haha. Dit is een dansplaatje dames!


Het volgende liedje is 'Wild' van Jessie J, Big Sean en Dizzee Rascal. Ik vind de liedjes van Jessie J meestal wel goed en dit vind ik ook goed! Ze heeft ook zo'n unieke en geweldige stem. Dit wordt ook dansen geblazen!


Imagine dragons ken ik eigenlijk nog niet zo lang. Glee (hoe kon het ook anders) heeft een cover van 'It's time' en toen heb ik ze leren kennen. En al de liedjes die ik tot nu toe ken van hen zijn echt gooeeed. En zo ook 'On top of the world'. Een vrolijk nummertje, ay ;).


En dan zitten we weeral aan het laatste liedje, maar zeker niet het minste, want het gaat hier over 'millionaires' van The script. En deze mannen zijn toch ook geweldig. Live zijn ze blijkbaar awesoooome. Ik heb ze zelf nog niet live gezien, maar wel een paar ami's van mij.

Ziezo hopelijk hebben jullie eens goed kunnen dansen of gewoon genoten van leuke muziek!

Nog een lovely day meiden!

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...