donderdag 15 augustus 2013

tips | moederdag


Vandaag is het Moederdag! En dan moet je als dochter je mama in de bloemetjes zetten, dus hierbij wat suggesties!
Ik vind dat het niet per se nodig is om een cadeau te kopen, ja natuurlijk wordt mamsie daar blij van, maar vaak kan je haar op andere manieren nog veel blijer maken.



Laten we beginnen met het traditionele uitgebreide ontbijt (op bed), waar zij lekker van kan smullen. Ook een lekker diner met een zoetig dessertje zal zij zeker en vast kunnen appreciƫren. En bij voorkeur maak je ook haar favoriete eten, dat geeft extra punten, haha.


Je kan ook gewoon al die huishoudelijk klusjes doen die je eigenlijk al weken hoort te doen (hallo messy room) of je kan ook de was doen, strijken, stofzuigen, ... laat je maar eens gaan, haha!

Of je kan van die bonnetjes maken die zij kan inleveren, bijvoorbeeld 1 dag de was niet doen, enz...



Als je creatief bent, kan je natuurlijk ook iets geweldig  in elkaar knutselen.
Maar voor de dummies onder ons (zoals ik) kan je bijvoorbeeld een glazen fles nemen waar je dan mooie bloemetjes insteekt. Of een glazen potje die je mooi versiert met strikjes en wat leuk papier/stof en je steekt daar kleine briefjes in met dingen die je leuk vindt aan haar en wat haar zo bijzonder maakt. Ook kan je er mopjes insteken... wat jij denkt dat ze leuk zal vinden.



Ik heb besloten om dit jaar een collage te maken van our family (dit hierboven is niet de mijne, ik heb Gordon Ramsay niet in mijn familie, haha). Ik heb een map gemaakt met foto's van onze familie en dan in Picasa (gratis programma van Google om foto's mee te bewerken, echt een aanrader!) een fotocollage gemaakt en dit ga ik uitprinten op een dunne canvas. Dit leek me wel een leuk idee en hopelijk lukt het printen ook, haha.

Fijne moederdag!

Sarah



bron ontbijt: www.tumblr.com
bron potje: pinterest
bron flessen: intimateweddings
bron collage:izzyinozzie.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...