donderdag 29 augustus 2013

Review | Essence Longlasting Lipsticks


Zoals ik al beloofd had in mijn shoplog zou ik een review doen over de nieuwe longlasting lipsticks van Essence. En tadaaaa hier is de review, dus lees zeker verder, want het loont de moeite  ;)


Ik heb 4 kleurtjes uitgekozen die mij het mooiste leken. Of ja dat was toch mijn bedoeling... Ik dacht namelijk kleuren 01, 04, 06 en 07 mee te nemen, maar thuis bleek dat ik in plaats van 06, 09 had meegenomen, aaaargh waarom gebeurt zoiets altijd bij mij! Maar goed ik zal maar niet te hard klagen, de lipsticks waren namelijk slechts 2.39 euro per stuk.

Op naar de review dan maar!


Als eerste hebben we 01 'Coral Calling' en dit is inderdaad een erg mooie koraalkleur. Oooooh Ik hou van dit kleurtje. In mijn ogen is dit wel al een iets feller kleurtje en dus geen zacht koraal, maar dat maakt mij niet uit, haha.


Als volgende 04 'On The Catwalk', dit is best wel een speciaal kleurtje, zo roze/rood-achtig. Ook erg mooi en dit is wel alledaags draagbaar.



Dan 07 ( en jammer genoeg niet 06 ) 'Natural Beauty' en dit geeft zoals de naam eigenlijk al verklapt een my-lips-but-better effect. Nu verschilt dit ook enorm van persoon tot persoon. Ieder zijn lipkleur is anders, de mijn is wat bruiniger van ondertoon, terwijl andere eerder roos of roze hebben. En mijn bruine lippen worden net iets rozer gemaakt door deze lipstick, erg natuurlijk, maar ook erg mooi. Het is als het ware of mijn lipondertoon verandert, snapje?



Dan als laatste 09 'Wear Berries' (en niet 06, hoe stom kan een mens toch zijn!) en dit is een erg koele kleur, wat dus ook al niet echt geweldig bij mijn huidskleur gaat, omdat ik warm ben qua ondertoon. Maar goed het is dus een koele roos-naar-paars-getinte kleur. Het doet me denken aan de winter en daar wil ik nu nog niet aan denken, haha.

Hoe voel/smaak je ze?


Op de lippen voelen 01 en 04 eerst aan als romig en dan gaan ze als het ware intrekken en 'stainen'. I like! Je voelt ze amper zitten op je lippen en daar hou ik van! Doordat ze gaan stainen overleven ze wel een koekje, een drankje en zelfs iets meer, maar hele maaltijden nu ook weer niet. En wat met 09 en 07 dan? 07 is de my-lips-but-better kleur en deze gaat eigenlijk niet stainen en voelt eerder aan op de lippen als een lippenbalsem. En 09 blijft gewoon romig, deze kleuren verdwijnen dus wel sneller.

Qua smaak proef je in het begin zo goedkope lipstick (iedereen kent die smaak, toch?), maar dit verdwijnt al heel snel.

Ik ben echt erg blij met mijn lipssticks (okee met 09 niet zo) en ga ze waarschijnlijk nog veel dragen deze zomer!

Ze zijn verkrijgbaar bij Kruidvat voor 2.39 euro per stuk.

Gaan jullie er kopen?

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...