maandag 26 augustus 2013

Shoplog | Kruidvat, The Body Shop,...


Vandaag heb ik een weer een shoplog voor jullie! Ja weeral, I know. Maar ik vind het zelf altijd heel leuk om te zien wat andere mensen gekocht hebben, dus daarom dat ik mijn eigen shoplogs ook maar deel met jullie. Ik ben weer eens een keertje naar de Meir in Antwerpen geweest en ik laat zien wat ik geshopt heb!


Ik heb geen kleren gekocht enkel wat beauty, verzorging en een haaraccessoire. Omdat ik weet dat ik dinsdag naar de Primark ga en ik dus liever daar nieuwe kleren koop. Ik heb namelijk nog wel een paar dingen op mijn wishlist staan, die ik echt MOET hebben. En natuurlijk is de Primark daar uiterst geschikt voor! Dus ik hoop dat ik mijn slag daar goed kan slaan en ik heb er echt zin in! Woohoo! Dit wordt trouwens de laatste keer dat  ik naar de Primark in Luik ga, omdat in november er één opengaat in Eindhoven (die gigantisch blijkt te zijn!) en dat is minder ver voor ons, ook al reizen we technisch gezien naar het buitenland, haha.

En dan nu maar best overgaan tot wat ik gekocht heb zeker ;)?

Ik heb van Essence 4 lipsticks gekocht, die deze maand aan de collectie zijn toegevoegd. Dit zijn mijn eerste lipsticks van Essence, want zeg eerlijk, de vorige waren toch gewoon allemaal prut. En deze bleken echt goed te zijn! Ik ben al aan het testen en ik schrijf er binnenkort een review over, want jup tot zover ben ik echt enthousiast!

Ik heb ook nog een highlighter pen van Catrice gekocht, namelijk '020 Eye Want'. Dit is een gouden highlighter pen, er is ook een rozé en een zilvere voor diegene die dit willen weten. Ook kocht ik nog een bronzer van NYC, die bijna mat is en het is wel een terracotta poeder, dus heeft het een oranje ondertoon, maar hij is niet oranje op de huid! Ook niet op de lichte huid, ik heb kleur 601 ManhaTan. Dan kocht ik ook nog een bronzer-highlighter-blush van Essence en deze is eeerg mooi op de huid! Het geeft een mooie glans met een pretty kleur.

Ook kocht ik nog haarelastiekjes en droogshampoo.


Dit is de haaraccessoire die ik gekocht heb bij New Look (mijn favo winkel) en dit is een lintje met een metaaldraadje erin, die je om je knot heen moet draaien en dan is je saaie knot wat opgepimpt!

In de The Body Shop kocht ik de 'Aloe Gentle Facial Wash', aangezien deze Jetskeproof is en de toner bevat ook goede ingrediënten, dus deze heb ik ook gekocht.

En als laatste zie je nog een Tweezerman pincet. Ja ik weet dat dit een limited edition is van vorig jaar. Maar deze stond afgeprijst van 30.15 euro naar 19.95 euro én ook had ik nog een bon van 5 euro! Dus uiteindelijk moest ik 14.95 euro betalen voor mijn Tweezerman, whuuut? En ik moet eerlijk zeggen dat ik al een Tweezerman heb, maar die moet eigenlijk geslepen worden. Maar dit duurt zo'n 6 tot 8 weken en dus heb ik in die periode wel een nieuwe nodig! En ik heb echt een goed pincet nodig en voor mij zijn dat gewoon Tweezermans. Ik weet dat velen deze pincetten véél te overpriced vinden (en ik vind dat trouwens ook), maar het zijn gewoon echt ge-wel-di-ge pincetten! En ik ben erg blij met mijn schattige nieuwe pincet.

prijzen: 


Essence lipstick: 2.39 euro
highlighter pen Catrice: 3.89 euro
bronzer NYC: 3.99 euro
bronzer-highlighter-blush Essence: 3.59 euro
haarelastiekjes: 1.49 euro
droogshampoo Batiste: 4.49 euro (in promo gekocht voor 2.50 euro)
haaraccessoire: 2.50 euro 
TBS Aloe Gentle Facial Wash: 12 euro
TBS Aloe Calming Toner: 10 euro

Hopelijk vonden jullie het fijn om te lezen en nog een fijne maandag!

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...