woensdag 14 augustus 2013

shoplog Brussel

shoplog Brussel

Ik ben afgelopen zaterdag naar Brussel geweest en ik heb daar een paar dingetjes gekocht! Eigenlijk helemaal niet zo veel en dan ook nog uit winkels die je ook ergens anders vindt. Ik vond eigenlijk dat Brussel een beetje tegenviel, maar ik vond het wel eens leuk om door de Nieuwstraat te lopen en op de Grote Markt enzo.


Als je ook eens zin hebt om naar Brussel te gaan, zeker zien dat je in de voormiddag daar bent. Ik heb een foto getrokken van toen we net in de Nieuwstraat waren, dit was rond 10.45u geloof ik. En de Nieuwstraat was echt zo goed als leeg! Echt waar! In de namiddag daarentegen was het een zee van mensen...

Op zich vond ik de pleinen en vooral de Grote Markt de moeite, maar de winkels waren gewoon veel hetzelfde. We zijn zeker 10 keer in de H&M geweest! Ik denk dat er een stuk of 6 zijn? Echt ongelooflijk. En van mijn favoriete winkel New Look waren er ook 2, maaaar dit waren aanvullingen op elkaar en dus had je als het ware 1 grote :D. We zijn ook wel door andere straatjes gewandeld en we zijn ook in de Brandy Melville geweest, dat was ook eens leuk, alhoewel het daar ontzettend warm was en de pashokjes altijd bezet waren.


aankoopjes

 

Dit zijn nog eens de spulletjes die ik gekocht heb, alleen de ketting is van H&M, de rest is van New Look! Als je de prijzen ong wil weten, klik je hier op: shoplog Brussel by sarahtjee95 en dan kan je het zien ;).

Zijn jullie ooit al eens in Brussel geweest om te shoppen? En zo ja wat vond je ervan?

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...