dinsdag 21 mei 2013

Biocura lipsticks n°72 en n°73 review


Vandaag heb ik een review voor jullie over 2 lipsticks van Biocura! Huh biocura? Is dat niet van de Aldi? Jup. 3 hoeraatjes voor diegene die dat wisten!


Ik heb kleuren n°72 en °73 gekocht. Ja sorry ik kan er ook niks aan doen dat ze geen leuke namen hebben. (alles is toch beter dan zo een stomme nummer!) Maar ja het gaat eigenlijk om de producten, toch?


Ten eerste zien ze er behoorlijk uit voor 'Aldistuff' te zijn. Gewoon een zwarte huls met Biocura op, die van boven schuin afgesneden is. Je moet eerlijk toegeven dat dat toch best origineel is om het zo iets chiquer te maken. Ik kan ze alleszins toch gemakkelijk uit mijn stash halen aangezien de meeste lipsticks die ik heb van Catrice zijn en die zijn helemaal rond :p.

boven: niks - onder: n°73

Wel nu verder over de producten zelf. N° 73 is een mooie rode kleur die neigt naar het roze, wat hem ook een beetje een koele kleur maakt. Hij bevat veel pigmentatie, hydrateert goed en blijft best lang zitten omdat hij niet té romig is.

boven: niks - onder: n°72

 N°72 daarentegen is een oud roos kleurtje, hydrateert ook weer goed en blijft behoorlijk lang netjes op zijn plek! Ik zelf draag deze kleur erg graag omdat het echt een everyday kleurtje is. Het geeft mijn lippen net wat meer  kleur en I love it!

Als je nog een keer in de Aldi komt, moet je ook maar eens naar de lipsticks kijken. Vele mensen denken dat dit maar brolkwaliteit is, maar dit is absoluut niet zo! Ze blijven een stuk langer zitten dan veel Catrice lipsticks omdat die veel romiger zijn dan die van Biocura. Ze hebben niet zo heel veel kleurtjes, slechts 6, maar misschien zit er wel de perfecte kleur bij voor jou ;)! (naast al die honderden lipsticks die je waarschijnlijk al hebt).

De prijs van zo'n lipstick is 2.49 euro(say whut?) en is dus verkrijgbaar bij Aldi!

miss pretty and life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...