vrijdag 17 mei 2013

the master perfumer Cherry Bloom N°18 review


Ik ben een paar dagen geleden de Kruidvat nog eens binnengehopt en heb daar toen nieuw wc-water gekocht! Joepie! Maar ik zal het maar houden bij eau de toilette, want dat klinkt wel zo ongeveer een miljoen keer chiquer :).

Ik heb een geur gekocht van de parfums die Kruidvat deze lente aan zijn collectie van the Master Perfumer heeft toegevoegd. Er waren er al 6 in de collectie; 3 voor mannen (Green Citrus No 42, Black Wood No 28 en Blue Spice No25) en 3 voor vrouwen (Orange Blossom No 15, Amber 053 en Rose N08). En deze lente werden er 4 toegevoegd! Ook weer 2 voor mannen (Marine Aqua No 45 en White Cedar No43) en 2 voor vrouwen (Cherry Bloom N018 en Violet Orchid N022).

Ik ben gegaan voor cherry bloom No18, aangezien ik daar al heel wat goede dingen over gelezen had. 
En ooh my wat ben ik blij dat ik die gekocht heb! 


Het doosje ziet er al erg fancy uit. Moest je nu niet weten dat het van Kruidvat komt, zou je denken dat het een of andere dure geur is, toch?  De verpakking krijgt van mij al een dikke vette plus!





Het flesje ziet er ook mooi uit; niet te speciaal en niet te saai. Gewoon goed! Het flesje is van glas en de dop van plastic, bij mijn flesje gaat de dop er wat stroef af en op. Ik weet niet of dit met alle flesjes is of alleen de mijne (zou wel typisch zijn).

Wat het doosje zegt: 
Cherry Bloom is de 18e geselecteerde variant; een charmante mix van framboos, kersenbloesem en blond hout.

De parfum ruikt inderdaad lekker zoet en bloemig en daar hou ik van ;). De geur is niet te zwaar, echt gewoon lekkeeeer en blijft best wel lang hangen. Dit is op dit moment mijn 2de favoriete geur (na givenchy ange ou demon, maar ik denk niet dat deze ooit van plaats 1 afgestoten kan worden).

Hij kost 7.99 euro voor 50ml, lekker budget dus en is verkrijgbaar bij Kruidvat! Als je nog een keer in de Kruidvat bent, test deze dan zeker een keer. 9 op de tien kansen dat je hem ook zo lekker vindt!

miss pretty and life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...