dinsdag 14 mei 2013

mijn 2 favoriete series

Ik dacht vandaag eens een artikeltje te wijten aan mijn 2 favoriete series!


Sowieso op nummer 1 staat...Glee! En hier zijn overduidelijk 2 kampen aan verbonden, oftewel is het jaah Iove it of eik Glee suckt. Tja ik zat ook eerst in dat 2de kamp tot ik dankzij mijn broer er toch aan begonnen ben en ik was direct verkocht, haha! Eigenlijk is dat best wel logisch aangezien musiiic een passie is voor mij. Ik heb de eerste 3 seizoenen toen zo goed als allemaal in een paar weken gezien, jaah fan gespot! Nu is vorige donderdag de laatste aflevering van seizoen 4 gespeeld en is het nu dus weer voor een lange tijd gedaan :(.

Ik dacht eerst dat het echt maar slecht was. Ik had toen 1 liedje op youtube gehoord en vond het niet echt goed, maar ze hebben echt supergoede liedjes, soms zelfs beter als origineel! Maar ik leer ook vele nieuw liedjes kennen dankzij Glee. Ze gebruiken soms wel oudere liedjes (hier moeten ze minder auteursrechten voor betalen) , maar dan leer ik weer nieuwe liedjes, heuj!

Het verhaal van Glee is typisch 'highschool' met vriendjes, familieproblemen, dromen,... je weet wel the usual  ;).

Hier 2 van mijn favorieten:

some nights (fun)

no scrubs (TLC)
Dan mijn 2de favoriete serie is House M.D!
Iedereen kent deze vast wel. Een überslimme pillenverslavende dokter. Dat alleen al maakt het interessant, haha! Eigenlijk is het altijd hetzelfde principe; zieke mens, vinden geen diagnose en House krijgt een openbaring. Maar ik vind de humor geweldig en zeg nu zelf al die rare ziektes klinkt ook wel interessant hé?
De serie is wel al helemaal afgelopen, maar liefst 8 seizoenen zijn er. Maar jammer genoeg komt er geen vervolg :(. Ik heb nog niet alle afleveringen gezien (zit ergens in seizoen 6 wegens tijdgebrek). 


I don't like Mondays -House

Elke keer als we dit liedje op de radio horen klappen we ook, echt hilarisch!

Natuurlijk vind ik series zoals friends, Grey's Anatomy, Sex and the City, Gossip Girl ook geweldig, maar deze twee zijn op dit moment wel mijn favorieten!

miss pretty and life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...