zaterdag 4 mei 2013

top favoriete liedjes at the moment


Ik luister graag muziek, ik zing graag, ik speel graag muziek,... Kort samengevat is muziek een passie voor mij. Dus ik dacht vandaag een artikeltje te doen over mijn favoriete nummers van dit moment!



Ik dacht 5 nummers te kiezen, want je hebt ook liedjes die je gewoon altijd graag luistert. Maar deze zijn echt mijn favorieten van nu.

Als eerste hebben we het nummer 'Cruise', het origineel is van Florida Georgia Line en dat is een country nummer. Maar ik vind de cover van Max Schneider en Alex G véééél beter, hier is de country ook achterwegen gelaten! Het is een heel vrolijk nummer, luisteren is de boodschap ;)


'Heart attack' van Demi Lovato vind ik ook een leuk nummer voor de moment, maar ook de cover van Alex G en die van Sam Tsui & Chrissy Costanza zijn erg goed! Zeker een keertje opzoeken!


Ik ben sinds een tijdje een fan van Macklemore, nee niet per se dankzij 'Thrift shop' alhoewel dit ook een leuk en grappig liedje is. Maar eerder door het liedje  'Same love'. Toen ik dit voor de eerste keer hoorde had Macklemore mijn respect echt verdiend!


Ik heb juist gezegd dat ik een fan van Macklemore ben geworden dus kon 'Can't hold us' ook niet ontbreken!



Avril Lavigne brengt af en toe een nieuwe single uit en meestal lijken ze wel op elkaar. Maar ik hou van haar liedjes gewoon! De I-don't-care instelling in haar liedjes vind ik geweldig :). Haar nieuwste liedje is 'Here's to never growing up' en I love it!


Nu vind ik dat mijn favoriete artiest Alex Goot ook nog een vermelding in deze lijst verdient, want hij is zooo geweldig! Voor diegene die hem nog niet kennen: Alex is een singer-songwriter en speelt zowat alle instrumenten. Hij is bekend geworden dankzij youtube,  maar meer mensen moeten hem leren kennen, want hij is een wonderboy! Dit is 'Sensitivity':


Ziezo hoop dat jullie het leuk vonden! Jullie enkele favorieten van het moment?

miss pretty and life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...