maandag 6 mei 2013

wat te doen bij 'alles-de-pot-op' feeling


Soms heb je zo van die dagen dat alles tegen zit en alles de pot op kan en je dingen moet doen die je absoluut niet wil doen! Je wil gewoon ontsnappen aan al die verplichtingen, maaar... dit is haast onmogelijk, er is altijd wel iets: je familie, school, werk,... En wat doe je dan?


1. Een goed potje huilen tot we ons weer beter voelen en het weer voor even aankunnen.

2. Opeens heel erg ziek worden, dit kan wel gevaarlijk worden want mensen krijgen dit door als je het vaak doet...

3. Gewoon je kat sturen en nergens heen gaan en dat is zaaalig op dat moment, maar dan heb je nadien weer gezever van dit, gezever van dat.

4.  Het toch doen en zich verschrikkelijk voelen voor de rest van de dag, en er bij lopen als een afsnauwmachine, niet zo heel fijn voor jezelf en je omgeving...

5. Eens goed schreeuwen, stampen, kloppen... en je er eigenlijk alleen maar pijn aan over houdt waardoor je je nog slechter voelt...

6. Voor de optimisten: het gewoon doen en zien dat het eigenlijk nog best meevalt!

Ziezo dit zijn mijn opties, alhoewel de laatste toch niet echt heel toepasselijk is op mij. Ik denk dan echt: waarom moet ik iets doen dat ik totaal niet wil en waar ik ook niks mee opschiet? Het is toch mijn leven? Je kan zelfs nog geeneens baas zijn over jezelf. Ach ja life's a bitch, niwaar?


Aj, dit was een heel zagerig artikel van mij, maar ik moest mijn gevoelens ergens kwijt kunnen :). Maar genoeg geklaagd, er komen nog  beter dagen, toch?


En haha geweldig plaatje, maar het is inderdaad wel waar. Het leven kan niet enkel leuk en vrolijk zijn, er zijn ook tegenvallers en zware tegenvallers, maar die horen er nu eenmaal bij...

miss pretty and life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...