woensdag 1 mei 2013

MUA undressed palette review



Zoals ik gisteren al beloofde ging ik een review doen over het MUA undressed palette. MUA kan je dus niet  bij ons kopen, maar wel onder andere in Londen.En het palette kostte £4. Het Undressed palette is echt een sùper bekend palette ook omdat het het Urban Decay naked eyes palette echt supergoed geduped heeft! Je kan het al zien aan de naam: je bent Naked als je Undressed bent, snappie ;)?


Nu is er wel iets met MUA en dupes. Ze dupen gewoon erg veel... Zo hebben ze ook een dupe van Naked 2, een prachtige mac highlighter en waarschijnlijk nog veel meer, maar deze zijn voor mij het bekendst :).
Enigzins is dat wel slim gezien van MUA omdat mensen liever goedkoop kopen als dat kan (logisch!?), maar ze 'stelen' zo wel prachtige producten van een ander merk. Maar ook ik vind langs de andere kant dat de paletten van Urban Decay gewoon echt iets té duur zijn, zeker voor een studentje! Dus kan MUA mij wel erg blij maken ;p. Misschien moet ik nu maar best verdergaan met de review ;).

De kleuren komen volgens velen bijna overeen met Naked, maar niet helemaal. Maar het grote verschil zit in het feit dat de matte kleuren van MUA niet zo gepigmenteerd zijn als die van het Naked palette. Zeker de lichtere matte kleuren.



Hier heb ik een foto in het zonnetje! maar ik vind dat de kleuren hier niet helemaal goed overkomen. Op de 2 bovenste foto's zijn de kleuren zoals het hoort ;p.


Swatches:

bovenste rij

onderste rij

Zoals je kan zien zijn de swatches van de bovenste rij helemaal niet zo duidelijk en dan vooral de matte kleuren. De kleuren zijn wel bruikbaar maar je moet ze wel wat meer opbouwen dan de shimmeries ;).

Ik heb een subtiele look gemaakt en het lijkt misschien alsof ik niks heb op gedaan, maar daarom heb ik er een foto bijgezet van mijn kale oog. En aha nu zie je wel wat verschil hé?

kaal


opgefleurd

Voila dit was mijn review over het MUA undressed palette en ik kan zeggen dat het zeker een aanrader is als je op zoek bent naar een goedkopere Naked of een mooie nude palette waar je veel kanten mee op kan. Je moet de matte kleuren iets meer opbouwen, maar je kan prachtige looks creëren met het palette. Zeker kopen dus als je in Londen bent!

miss pretty and life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...