donderdag 30 mei 2013

my must share: Zoella's blog!



Soms komen we op Youtube dingen tegen die we echt zooo geweldig vinden, dat we ze wel moeten delen!
Een tijd terug heb ik zo Zoella leren kennen. Grote kans dat jullie haar wel kennen, maar ik dacht: ik moet echt een keer over haar schrijven!

Achter Zoella zit Zoe en ze komt uit the U.K, ze blogt ondertussen al enkele jaren. Ze heeft een blog en ook maakt ze veel filmpjes over beauty. Maar ook doet ze veel tags en maakt ze ook leuke filmpjes met haar broer Thatcher Joe, die zelf ook filmpjes zet op Youtube en echt hij is hi-la-risch!

Zoe is grappig, mooi en very lovelyyyy! Haha ik hou van een Brits accent! Ik heb haar eigenlijk ontdekt door haar filmpje dealing with panic attacks and anxiety. Je zou nooit kunnen zeggen dat zo'n succesvolle vrouw daar zelf last van heeft gehad, maar dat heeft ze dus wel. ik vond de video écht écht zeer inspirerend en het is daarom ook niet voor niks haar meest bekeken video! Ze is een geweldig persoon en ben daarom wel blijven hangen op haar kanaal, haha!

Ik wou dit gewoon even met jullie delen ;)

miss pretty and life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...