maandag 27 mei 2013

Prom 2.0

Prom 2.0

Ik heb op het einde van dit jaar (eigenlijk om precies te zijn exact over een maand) galabal!

 Ik wou eerst een rood kleedje van Ax Paris aandoen, hier heb ik al over geschreven. Maar ik twijfel nu of ik niet beter een ander kleedje zou aandoen. Waarom? Tja ik denk dat ik me veel comfortabeler voel in een 'gewoon' jurkje in plaats van in een strapless jurkje. Ook valt het rood kleedje nogal kort uit en dat is wel een tegenvaller. Al mijn vriendinnen doen bovendien ook een 'simpel' kleedje aan, dusja ik denk dat ik de groepsdruk maar ga volgen, haha!

Daarom heb ik er maar een prom 2.0 van gemaakt, aangezien dit eigenlijk mijn 2de keuze is (niet mijn 2de keus, haha wat kan onze taal toch verwarrend zijn). Ik wil dus gaan voor een simpel navykleurig kanten kleedje van New Look. Maar met red heels, mooie accessoires en matching red lips natuurlijk! Om het geheel toch wat chiquer te maken bien-sûr :).

Ik weet niet goed wat ik moet aandoen, want langs de andere kant heb ik dat ander kleedje dan wel voor niks gekocht :s. Tja... wat denken jullie dat ik zou moeten aandoen?

miss pretty and life


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...