maandag 13 mei 2013

mijn korte ervaring met wordpress


Iedereen die een Blog wilt beginnen wil dit graag gratis doen en dan kom je op sites terecht zoals Blogger of Wordpress. Ik had op teskuh.nl gelezen dat ze Wordpress beter vind dan Blogger, dus ik dacht ik zal van Blogger naar Wordpress gaan misschien kan ik dan meer uitbreiden enzo,maar...

Ik ben nu terug op Blogger! Waarom dat zal ik eens even uitleggen. Ik ben een persoon die structuur nodig heeft, het moet overzichtelijk zijn voor mij. Anders heb ik niet genoeg controle (als dat enige steek houdt :p).
Op Wordpress was mijn eerste indruk echt waaauw! De sjablonen zagen er zo mooi uit en mijn blog zag er ook erg professioneel uit, haha. Maar daar begon het eigenlijk al, ik wou de kleuren aanpassen van mijn sjabloon ,maar dat ging niet, want daar had je de betalende versie voor nodig. Damn! Het is om te zeggen ik kon de kleuren wel veranderen, maar ik kon het niet opslagen, want dat was betalen manneke. Dus dacht ik okee dan zo maar.

Ook vind ik Wordpress erg druk en Blogger lijkt zo simpel en makkelijk, aah wat ben ik blij dat ik terug ben, haha! Op Wordpress heb je heel vaak zaken die je niet kan gebruiken omdat je daar geld voor moet geven en dat begon me op den duur ook wel te storen als ik nieuwe dingen wou proberen en ik dat weer krijg.

Ik vond ook niet alle instellingen even gemakkelijk terug en moest vaak dingen opzoeken (kan ook aan mij liggen, haha). Dan vond ik het meestal wel, maar het is toch fijner als het overzichtelijker is, toch?

Pretty and  life op Wordpress

Wel langs de andere kant zag mijn blog er veel mooier uit op Wordpress, check de bovenstaande foto maar, ziet er chic uit hé? Maar toch vind ik het belangrijker dat je je blog goed kunt opbouwen, veranderen en dat je de instellingen doorhebt. Dus daarom gaat mijn voorkeur zeker naar Blogger!


Dit is natuurlijk wel mijn eigen mening en ik weet zeker dat er mensen zijn die Wordpress the bomb vinden. Toch past Blogger beter bij mijn persoonlijkheid qua feit dat ik structuur nodig heb of ja anders is het te moeilijk voor mij! Dus heb ik Wordpress verwijdert en ben ik terug bij lovely Blogger!

ps ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte lay-out voor mijn blog, maar dat hadden jullie waarschijnlijk wel al gemerkt ;)!

miss pretty and life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...