donderdag 23 mei 2013

Catrice camouflage cream review


Vandaag heb ik een review voor jullie van de Catrice Camouflage Cream! Dit is een veel besproken concealer op onze dutche en deutsche beautyblogs! En het leuke is dat hij slechts 2.99 euro is.(whut?).
 
Er zijn in totaal 3 kleuren namelijk: 010 ivory, 020 light beige, 030 rosy beige. Ik heb de kleur 010 ivory gekocht, dit is de lichtste kleur en hij is nog een tikkeltje te donker voor mij, (Waar blijft die zon?!). Maar ik kan hem wel gebruiken, mits mijn foundation de boel wel juist kleurt (of hoe moet ik dit zeggen :p?).



Wat ik niet zon fijn vind is de verpakking. Het oogt wel chique zo'n zwart rond potje, maar het is onhygiënisch! (waar zat catrice toch met zijn gedachten?). Daarom ga ik nooit rechtstreeks met mijn vinger erin, want dan komen er allemaal vuiltjes en stof in de concealer, njum! En ja natuurlijk ook massa's bacteriën waardoor het sneller zijn datum zal passeren...  Dus gebruik altijd een kwastje en dan kan je nog altijd uitblenden met je vinger (indien gewenst natuurlijk).

De structuur is dus een dikke creme, maar van zodra het je huid aanraakt wordt het wel een stuk romiger en  kan je dus makkelijk blenden. Vele compacte concealers ogen al snel 'cakey', maar deze totaal niet!(magic?)


Boven:niks - onder: met concealer

Ik heb niet echt dikke wallen, maar ik heb wel kleine adertjes die zichtbaar zijn en een dikke paarse streep die van mijn neus schuin naar beneden loopt (Okee toch wallen).
En hoe zit het met de dekking dan? Wel deze is formidable! Hij dekt echt supergoed! Mijn adertjes en streep zijn zo goed als verdwenen, hoeraj! En nog een voordeel is dat zo'n potje wel super zuinig werkt :). Hij blijft ook netjes op zijn plek zitten voor een lange tijd, heuj!

Nu is het wel zo dat als je hem onder je ogen gebruikt deze wel gemakkelijk in je lijntjes gaat zitten en je dus  met poeder daarover moet gaan en dat heb je dat niet meer :). Hij is ook erg geschikt voor puistjes en kleine plekjes!


Als je dus opzoek bent naar een goed dekkende compacte concealer met een fijn prijsje? Dan is de Catrice Camouflage Cream zeker iets om naar te kijken!


De Catrice Camouflage cream kost 2.99 euro en is verkrijgbaar bij Kruidvat!

miss pretty and life


1 opmerking:

  1. Er zijn ook camouflage producten voor extreme probleemgebieden. Make Up For Ever biedt extreme full cover die je kan bestellen bij Emeral Beautylife Cosmetics www.extreme-beautylife.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...