zaterdag 25 mei 2013

Primark komt naar Gent!


Even een korte mededeling over het feit dat Primark naar Gent komt, yeees! Deze zal geopend worden in 2014!


Voor diegene die niet weten wat Primark is, zal ik het even kort uitleggen: Primark is een Ierse winkelketen met echt enorme winkels die kleren verkopen voor een heel lage prijs. De kleren zijn erg fashionable en er is een ruime keuze aan kleren, accessoires, handtassen en schoenen. Zoals Primark het zelf zegt: 'Amazing fashion, amazing prices!'

Ik weet dit zelf pas van gisteren, maar blijkbaar is het al veel langer bekend (shame on me!). Ik dacht: ik zal voor die zielepootjes die dit nog niet weten even melden op mijn blog ;). Hij zal zich bevinden tussen de Gentse vrijdagmarkt en de Langemunt en de opening is gepland in september 2014.

Ik ben zelf nog nooit in Gent geweest (shame on me again o:) dus volgend jaar gaat hier zeker verandering in komen, want dan kan ik naar de Primark en natuurlijk wil ik dan ook de stad bezoeken :).

Als ik in het verleden  naar Primark wou moest ik vanuit een dorpje in Antwerpen helemaaaaaal naar Luik. Dat was met fiets, trein, wachten, overstappen, wandelen,... zo'n 3 uur. Zegt genoeg toch? Ik denk dat vele meiden uit Vlaanderen deze aankondiging echt geweldig vinden net zoals ik.


Het enig nadeel is wel dat dit de enige Primark zal zijn in Vlaanderen, waardoor ik denk dat hij elk moment van de dag overbevolkt zal zijn. Maarja beter dat dan niks, toch?

Ik kan in elk geval niet wachten tot ik een keertje naar Gent kan gaan, maar dan moet ik eerst nog wel een jaar en een paar maandjes wachten... (Is zo voorbij zullen we maar aannemen ;)?)

miss pretty and life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...